Sunday, February 15, 2009

Diversify @ branch out...








Assalamualaikum...

Malam ni nk citer bab branch out dlm lingkaran kewangan yg aku ader...bkn nk show off...sajer nk share pd kawan2..
Masa aku balik aritu dapatler aku tgk beauty saloon yg adik aku usahakan.Walaupun aku pemodal@banker, aku jugak la master mind from scratch dulu...alhamdulillah..dh msk 1 tahun..bisnes dia pun dh ok...duit aku pun dh mula di bayar balik..
Mula2 nk start tu..mmg la pyh..tp bila dh start tu..kayuh la pelan..Customer pun dh ramai..bisnes pun dh ader kemajuan.
Kedai ni amat bermakna bg aku sbb sumer adik2 aku bekerjasama....yg mana g cari supplier...beli brg...wiring...cat..set up tmpt spa...dll . Gmbr spa lenkali aku post...

alamat kedai...

SaloonJas Hair and Beauty Saloon

Tingkat atas

13-1, Jln KNMP 1

Kompleks Niaga Melaka Perdana


2 comments:

  1. Wowo..bagus la bro..adik-beradik ader semanagt berniaga...respek

    ReplyDelete
  2. wat kecil-kecilan...adik2 aku pun dh boring keja jadi kuli org lain...diorg nk keja sendiri...modal xder...jadi aku kuar modal diorg guna skill..org melayu hari ni kena berubah...kita terlalu bergantung pada kerajaan yg korup..

    ReplyDelete