Sunday, February 15, 2009

Property watch...Malacca on December 2008





Assalamualaikum...

Tahun lepas..december 2008..masa aku balik m'sia(melaka)...sempatla recce tanah kat melaka. Info aku ambik dr mudah.my. Lepas contact owner, aku decide g recce area tuh..
Kg Tersusun Lipat Kajang, Jasin ni di buka oleh Yayasan melaka lebih kurg 3 thn dulu..Harga masa tu dlmRM4/sqft kot..
so owner tu nk jual dlm 30k++ (6500sqft)..tp aku mcm berat ckit nk beli..mgkin sbb taraf 99thn kot. Masa mula2 smpi tmpt tu nmpk ok la sbb kawasan ldg sawit..ingatkan kosong..rupa2nya dh ader banglo2 yg terbina..cuma lot yg nk dijual tu agak solok ckit...dkt sekilo dr jln besar..keadaan rupa bumi pun berbukit(kena guna 4WD nih). Apa2 pun korang tgk la gambar2 yg aku attach kat sini..

2 comments:

  1. Yang nie camner bro..jadi amik?

    ReplyDelete
  2. sori lmbt reply. yg ni x jadi amik sbb bg aku harga agak tgi ckit(mengikut kiraan aku), lot tu 1 km dr main road(entrance),lg satu leasehold 99thn. xper..byk lagi hartanah kat msia nih..kita masih ada pilihan...

    ReplyDelete